Translate

poniedziałek, 8 lipca 2013

Informacja!!

Tak, tak wiem! Nie pisałam miesiąc przez co muszę ogłosić coś bardzo ważnego! 
Nie jestem w stanie dłużej pisać tego opowiadania, przeprawszam Was bardzo :( 
Sama jestem odrobinę zawiedziona ze swojej postawy, ponieważ wiem, że są/były ze mną osoby, które lubią/ły opowiadanie o Lucy i Niall'u. Jeszcze raz BARDZO PRZEPRASZAM. Myślę jednak, że nie jest to koniec mojej 'kariery' i napiszę jakieś NOWE opowiadanie, ale gdzie i kiedy jeszcze nie wiem :( Dziękuję Wam za prawie 7.000 wejść na bloga. Jestem Wam za to bardzo wdzięczna i obiecuję, że zaraz jak założę nowego bloga (a mam nadzieję, że taki powstanie) Was o tym poinformuję :* ♥ 


I jeszcze raz: Kocham Was!! :33 
Do zobaczenia - Julka <33 

1 komentarz:

  1. szkoda, że nie będzie więcej rozdziałów, bardzo mi się podobało twoje opowiadanie.
    mam nadzieje, że kiedyś jeszcze będę mogła oczytać jeszcze jakieś opowiadania.
    pozdrawiam ;)
    Nadia :*

    OdpowiedzUsuń